Thursday 10 June 2010

Ω ναι.

Λοιπόν! Αφού και στις δύο μου άλλες προσπάθειες να γράψω blog απέτυχα, αποφάσισα να αρχίσω ένα, το οποίο θα αφορά τη μουσική, αφού μ'αυτήν ασχολούμαι άλλοστε όλη μέρα.

Κικ. Τι άσχημος πρόλογος.

Λοιπόν, στόχος μου είναι να αναφέρομαι σε ένα album ενός συγκροτηματος κάθε φορά και να σχολιάζω κάθε τραγούδι. Βέβαια, δεν έχω καμία σχέση με τη μουσική σαν "επιστήμη", αφού ποτέ δεν έχω πάει σε ωδείο και επομένως δε ξέρω καθόλου απ'όλα αυτά. Βασικά ούτε να τραγουδήσω δε μπορώ απ'ότι μου λένε, αλλά δε πειράζει..!

Εεε λοιπόν. (Τρίτη φορά που λέω λοιπόν..) Θα επιλέγω να αναφέρομαι κυρίως σε συγκροτήματα ή τραγουδιστές τους οποίους δε ξέρω πολύ καλά, αλλά θεωρώ πως αξίζουν να γίνουν πιο γνωστοί. Πηγή έμπνευσης θα είναι ένα site το www.thesixtyone.com το οποίο παίζει μουσική κυρίως αγνώστων καλλιτεχνών, αλλά και ένα αγγλικό περιοδικό μουσικής, το NME, που πιστεύω είναι από τα πιο γνωστά όσον αφορά το είδος μουσικής που προτιμώ.

Εεε ναι.. Όπως είπα και προηγουμένως δεν έχω καμιά ιδέα από μουσική και απλώς γράφω τη γνώμη μου. Αυτά. Και αν γίνω ποτέ διάσημος γι'αυτό το τέλειο μπλογκ, να ξέρετε ότι δε θα ψωνιστώ. Κικ. Λέω κρυάδες.
Αα και σχόλια από κάτω παρακαλώ.

Αυτά.

6 comments:

  1. Oh my gosh!! Is this George mango mango?? Oh yes it's him!!! Wow! I'm sooo excited!!!<3 An kai me th diashmothta tou twra den xerw an mas 8umatai alla den peirazei....shmasia exei pou ton gnwrizw egw....
    eimai 8aumastria sou pantoduname!! :P:P:P
    (juliet)

    ReplyDelete
  2. Ας πάω να διαβάσω το επόμενο :p

    ReplyDelete
  3. good job george.....we ur fans we will support u!!!!!!!!!!!!!!skiseeeeeeeee!!!!

    ReplyDelete
  4. very good! one of the best!

    ReplyDelete
  5. ti gliko blog:D

    ReplyDelete