Sunday 20 June 2010

Cults


Εεε, κλεισανε τα σχολεία και πια δεν δικαιολογούμαι να μη γράφω άρθρα, οπότε απόψε αποφάσισα να γράψω ένα παρόλο που είναι αργά, έχει ζέστη και έχω κουραστεί. Χαλάλι.
Το συγκρότημα για το οποίο θα γράψω απόψε είναι οι Cults. Αποτελείται από δύο άτομα, την Madeline Follin και τον Brian Oblivion. Οι δύο τους είναι φοιτητές ταινίας (δραματικής? πως το λενε. Film παντως λεει.) στο πανεπιστήμιο της Νεας Υόρκης και ζευγάρι στην προσωπική τους ζωή.  Η μουσική τους έχει συγκριθεί με μουσική συγκροτημάτων της δεκαετίας των '60 όπως είναι οι Shangri-Las. H αλήθεια είναι πως παρόλο που έψαξα, δεν έχω καταφέρει να βρω άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία για αυτούς, αφού δεν έχουν καν σελίδα στο MySpace. Απλά ανέβασαν μερικά τους τραγούδια στο Bandcamp και από τότε έχει γίνει λιιιγο χαμός μαζί τους.


(Δεν είμαι 100% σιγουρος αν ειναι αυτοί στη φωτό, αλλα δε πειράζει! :P)

Oι Cults λοιπόν δεν έχουν ακόμη κυκλοφορήσει album (αλλά τώρα το ετοιμάζουν) και τα μόνα τραγούδια τους (που εχω βρει εγω τουλαχιστον) είναι τα εξής:
Το πρώτο και αγαπημένο μου τραγούδι τους είναι το Go Outside, το οποίο είναι ένα άκρως συμπαθητικό άσμα το οποίο μου είχε κολλήσει πολύ πριν από ένα-δύο μήνες περίπου. Ε μπορώ να πω έχει πολύ ωραία μελωδία και γενικά άνετα ανήκει σε μια playlist με chill-out τραγούδια. Γενικά μπορώ να πω είναι χαλαρωτικό και προκαλεί μια ..ευθυμία. (Νομίζω κάπου το χω ξαναπεί αυτό, με ακριβώς τα ίδια λόγια!). Το επόμενο τραγούδι, Τhe Curse, έχει μια πιο ..σκοτεινή (κρυάδες) προσωπικότητα. Μπορώ να πω πως και αυτό είναι εξαιρετικά καλό τραγούδι, αλλά ομολογώ όχι πιο πολύ απο το προηγούμενο αλλά και απο το τρίτο και τελευταίο (Ναι, το ξέρω τραγικο) τραγούδι τους που έχω βρει, το Wanted. Μου θυμίζει η όλη ακουστική ένα κορίτσι να χοροπηδάει σε μια γκρίζα γειτονιά στο εξωτερικό. Τι να πει κανεις.. Πάντως και αυτό είναι πολύ ωραίο! (τι πρωτοτυπία στα επίθετα.)

Γενικά, παρόλο που δεν είναι πολλά τα τραγούδια, μπορώ να πω πως οι Cults είναι ένα παααάρα πολύ καλό συγκρότημα και όταν βγει ο δίσκος τους, λογικά θα έχουν μεγάλη επιτυχία. Ελπίζω να μη χωρίσουν όμως μέχρι τότε, γιατί θα 'ναι κρίμα. Άσχετο. Κικ. Εεε τώρα δε ξέρω να τους κρίνω με τα εξαιρετικά μου κριτήρια? Ας τους κρίνω.. Θα τους βάλω ένα.. 6.2/10 γιατί μ'αρέσει πολύ η μουσική τους και οι στίχοι των τραγουδιών τους.





4 comments:

  1. first to comment here.! Nice picture(the first) bored to read the other!!

    teh..

    ReplyDelete
  2. μια...σκοτεινή :P
    go outside <3

    ReplyDelete
  3. heey, έκανα κλικ και στο καλοί! πολύ καλό το go outside μη σου πω..!

    ReplyDelete
  4. Obamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa I want to go surfiiing!!

    ReplyDelete